کد خبر: 11138
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
شبکه های اجتماعی

درصد نسبت کاربران شبکه های اجتماعی خلیج فارس به جمعیت کل

رویکردامروز با ظهور شبکه های اجتماعی، روابط انسانها در اینترنت شکل تازه ای به خود گرفته است. رسانه های اجتماعی به شکل دیگری از ارتباطات اجتماعی جامعه بشر تبدیل شده و به تبع آن چشم انداز رسانه ها، شیوه های تعامل افراد و تأمین نیازهای کاربران را دگرگون ساخته اند. امروزه درصد قابل توجهی از مردم با اهداف مختلف در شبکه های اجتماعی عضو و به فعالیت های گوناگون می‌پردازند. در سال ۲۰۱۹ حدود ۴.۳۹ میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که ۳۶۶ میلیون (۹%) در مقایسه با ژانویه ۲۰۱۸ افزایش یافته است. ۳.۴۸% میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۹ وجود دارند که تعداد آنها در مقایسه با سال گذشته ۲۸۸ میلیون (۹%) افزایش یافته است. تحقیقات اندیشکده آرمان درباره میزان اعضای فعال در کشورهای حوزه خلیج فارس در شبکه های اجتماعی‌ مختلف به شرح زیر است:

ایران – تلگرام ۴۹%
عربستان – یوتیوب ۷۳%
بحرین – فیس بوک ۹۳%
کویت – فیس بوک ۶۹%
عراق – فیس بوک ۴۲.۲%
عمان – اینستاگرام ۵۵%
قطر – فیس بوک ۹۵.۳%
امارات – یوتیوب ۸۳%

منبع:اندیشکده آرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

پربازدیدترین

آخرین اخبار

پربحث‌ترین